mandag den 20. februar 2012

Uh... Så har jeg kastet mig ud i det! En lidt impulisv beslutning, men jeg har længe overvejet at dele alle de fede oplevelser og daglige glæder livet byder på med verden omkring mig, selvom man jo ved sådan en blog udleverer sig selv enormt meget!
Jeg er en pige på 15 år, og jeg går i niende klasse på Helsinge-Realskole (enormt fedt-.-). Jeg har heldigvis kun et par måneder tilbage, og så starter jeg på Gribskov Gymnasium, Yay! Jeg bruger meget af min tid på at synge og spille klaver - eller faktisk al min tid - jeg elsker musik og spiller i øjeblikket med i musicallen "The Commitments" i HUC.

Jeg glæder mig enormt meget til forhåbentlig at inspirere de forhåbentlige læsere til at leve i nuet, og videregive nogen af de dejlige tips jeg har opslugt igennem mine 15 år. Jeg har dog ikke tænkt mig at skrive om de modetrends der er ude eller inde, eller hvilke skønhedsplejeprodukter (wow, langt ord!) man ikke skal bruge. Det her er en afslappet blog hvor jeg udtrykker min glæde for det danske sprog, hvor jeg kan få lov at skrive en hel masse og lægge nogle fede billeder ud. Jeg tror på at alle mennesker har et helt særligt liv, og jeg tror at hvis man skal leve det liv man ønsker, har man brug for en helvedes masse inspiration, og derfor burde alle mennesker have en blog, så nysgerrige læsere som jeg kunne suge til sig af andres erfaringer. "Men det har vi jo facebook til" - ville nogen mene, men NEJ! Her på det sidste synes jeg facebook er stået enormt meget af på den, med den forvirrende tidslinje og det hele, derfor er der behov for en ny og mere personlig måde at dele på.
Og derfor er jeg sprunget ud i dette virvar, for jeg må jo nok indrømme at det med elektronik og design, aldrig har været min super stærke side, så bare det at få opstartet bloggen har givet nok udfordringer, men jeg håber at øvelse gør mester!

Kys til alle derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar